Marketing w internecie

Wybrani klienci

Wybrane referencje (do zweryfikowania pod tym linkiem)

Portal BiznesNaObcasach.pl prowadzę już od 2008 roku. Początkowo szło dobrze – portal szybko się rozwijał, każdy miesiąc był lepszy od poprzedniego, a ja miałam czas i energię na pracę przy nim. Po pewnym czasie jednak sytuacja zaczęła się psuć – odwiedziny spadły i ugrzęzły na niskim poziomie, ilość pracy się zwiększyła, a wyników nadal nie było widać. Powiedziałam wreszcie dość i postanowiłam połączyć siły z moją obecną wspólniczką, po czym nawiązałyśmy współpracę z Michałem. Od tego czasu idziemy do przodu jak burza – znów mam energię i chęć do rozwoju Biznesu na Obcasach, pojawiły się efekty naszej pracy, a przyszłość rysuje się w jaskrawych barwach. Polecam współpracę z Michałem każdemu, kto chce osiągnąć sukces w biznesie internetowym – ta inwestycja bardzo szybko się zwraca.

Krystyna Koziarska, współwłaścicielka Biznesu na Obcasach

Dzięki współpracy z Michałem firma, której jestem współwłaścicielką nabrała rozpędu: odwiedziny na portalu wzrosły już dwukrotnie i ciągle rosną, a na organizowane przez nas spotkania kobiet biznesu przychodzi kilkakrotnie więcej osób niż wcześniej. Dzięki temu, że mamy jasno sprecyzowaną strategię i wiemy jaki jest nasz model biznesowy rozwój idzie gładko, a BiznesNaObcasach jest dla mnie źródłem dumy i satysfakcji. Współpraca z Michałem to czysta przyjemność. Z każdej „sesji” wychodzę z dużą dawką wiedzy, rozpisanym planem działania oraz pełna motywacji i chęci do działania.

Maria Tarczyńska, współwłaścicielka Biznesu na Obcasach

Ciekawa i wartościowa osoba. Rozumie o co chodzi w marketingu i PR w Internecie. Współpraca przebiegała wzorowo. Partner godny polecenia i rekomendowania.

Paweł Schmidt, Prezes Zarządu Vento Consulting Sp. z o.o.

Współpraca

Moje zajęcie można określić jako: interim internet marketing manager, lub w języku ojczystym menedżer marketingu internetowego do wynajęcia. Na czym to zajęcie polega? W dużym skrócie i uproszczeniu, na zarabianiu pieniędzy dla moich klientów. Rozwijając jednak temat, zajmuję się pełną obsługą marketingową firm, którym zależy na promocji w internecie – sklepów internetowych, portali społecznościowych i informacyjnych, firm sprzedających software i usługi przez internet, a czasami także firm typowych, działających zupełnie poza internetem, które chcą wykorzystać to medium do zwiększenia sprzedaży.

Aby już na starcie zmniejszyć liczbę zgłoszeń, które i tak spotykałyby się z moją odmową współpracy, napiszę jak pracuję i w jaki sposób robię marketing. Przede wszystkim na pierwszym miejscu zawsze jest zysk klienta i to, co do niego prowadzi, czyli sprzedaż. Jeśli jakieś działania marketingowe nie prowadzą pośrednio lub bezpośrednio do zwiększenia sprzedaży – szkoda czasu i pieniędzy na oglądanie ładnych słupków, dla mnie liczą się konkrety wyrażone stanem konta. Dlatego też standardem w ustalaniu wynagrodzenia za moje usługi jest podstawa oraz procent od sprzedaży, w grę wchodzą również udziały.

Nie jestem tani, ale ze mną jest tak jak z marketingiem – nie ma taniego i drogiego marketingu, jest marketing, który przynosi straty i taki, który przynosi zyski. Marketing to inwestycja, która musi się opłacać, inaczej jak mawia jeden z moich klientów „szkoda prądu”. Oprócz środków na wynagrodzenie firma musi dysponować budżetem na marketing – dla wielu osób jest to oczywiste, ale otrzymuję czasami zapytania od osób, których zwyczajnie nie stać na zatrudnienie kogoś z zewnątrz.

W każdym bądź razie, jeśli dysponujesz dobrym produktem i środkami na jego promocję, trafiłeś w odpowiednie miejsce. Marketingiem w internecie zajmuję się od ponad 5 lat i dysponuję bardzo różnorodnym doświadczeniem, zdobytym podczas realizacji wielu projektów z różnych branż. Social media zajmowałem się już w 2007 roku, kiedy większość firm marketingowych jeszcze nie wiedziała co ten termin oznacza. Nie interesują mnie mody na marketing (jak np. moda na Facebook), interesuje mnie skuteczność – jestem rozliczany ze sprzedaży i w sprzedaży jestem dobry.

Zakres moich usług jest bardzo szeroki – pomagam już w fazie opracowywania biznes planu i strategii. Służę radą w kwestiach związanych z niuansami prawnymi w internecie (bazy danych i GIODO, prawo prasowe, obostrzenia  i przepisy w przypadku sprzedaży i promocji oraz reklamacje i zwroty w przypadku sprzedaży przez internet itd.). Pomagam zaplanować stworzenie serwisu z odpowiednimi funkcjonalnościami, jeśli jest taka potrzeba, tak aby już od początku biznes bazował na doświadczeniach i nauce innych firm. Pomagam znaleźć odpowiednią firmę/osobę, która zrealizuje projekt, pomagam w negocjacjach i służę swoim doświadczeniem zdobytym na wielu wdrożeniach. Następnie wdrażam działania marketingowe, tak aby znaleźć możliwie najwięcej źródeł zysku dla klienta, stworzyć dla niego zasoby marketingowe, tak aby efekty stale rosły bez konieczności zwiększania wydatków. Zajmuję się współpracą z podwykonawcami, biorę odpowiedzialność za działania marketingowe i realizuję plany sprzedażowe. Stale podwyższam swoje kwalifikacje, ucząc się przede wszystkim od specjalistów amerykańskich, którzy reprezentują najwyższy poziom profesjonalizmu w tej branży. Twoja firma zawsze zna i stosuje najnowsze i najbardziej skuteczne metody marketingu internetowego, jeśli współpracuje ze mną. Może brzmi to jak zachwalanie swoich usług, ale moja pewność siebie wynika z wielu sukcesów – w swoich projektach i u klientów.

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą ze mną, napisz na michal@ksiadzyna.pl i opisz krótko w czym mogę Ci pomóc.