Wyciśnij więcej

wyciśnij

Kiedy wyciskasz sok z pomarańczy, możesz wycisnąć więcej na dwa sposoby. Po pierwsze, możesz ściskać mocniej. Po drugie, możesz dowiedzieć się, gdzie dokładnie należy ścisnąć i wyciskać sok „sprytniej”. Tak samo jest ze skutecznością reklamy Twojej firmy.

Tak brzmi wstęp do nowego szkolenia Pawła Tkaczyka – prezesa agencji reklamowej MIDEA. Paweł jest świetnym marketingowcem – miałem okazję go poznać przy okazji licznych konferencji i dyskusji w których również brał udział. Oprócz wiedzy z zakresu marketingu i PR ma wyjątkową umiejętność przekazywania swojej wiedzy w sposób przystępny i angażujący. Trzeba było wiedzieć wielkie oczy i maksymalne skupienie uczestników konferencji WebWro e-marketing, kiedy Paweł opowiadał o markach! Nic dziwnego, że w przeprowadzonej ankiecie, większość uczestników konferencji właśnie jego prezentację wskazało jako najbardziej wartościową.

Szczerze polecam szkolenie Pawła – szczegóły i zapisy na stronie www.wycisnij-wiecej.pl, radzę się pospieszyć, bo zapisy kończą się 10 maja.

PS: Warto wejść na stronę chociażby ze względu na jej design – majstersztyk 🙂

Michał Ksiądzyna

Redaktor Naczelny Top Menedżer

Sprawdź też...

3 Responses

  1. Konrad pisze:

    Drobna uwaga: link chyba powinien otwierać się w oddzielnej zakładce ? 🙂

    [Odpowiedz]

  2. Konrad – a co to za różnica? Nie jestem zwolennikiem zmuszania kogokolwiek do otwierania innych stron tylko w nowym oknie/w nowej karcie. Przecież wystarczy kliknąć środkowym przyciskiem myszki 🙂

    [Odpowiedz]

  3. Hann pisze:

    Ta witryna jest nieosiągalna
    Nie udało się znaleźć adresu DNS serwera http://www.wycisnij-wiecej.pl.

    [Odpowiedz]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *